شعر زیبا برای دوست داشتن ، شعر کوتاه دوست داشتن و دلتنگی رفیق

شعر زیبا برای دوست داشتن

شعر زیبا برای دوست داشتن ، شعر کوتاه دوست داشتن و دلتنگی رفیق
شعر زیبا برای دوست داشتن ، شعر کوتاه دوست داشتن و دلتنگی رفیق همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعری زیبا برای دوست داشتن

رَج به رَج می بافم
خیالت را
می شود بیایی
این دوست داشتن را
دورِ گردنت بیاندازم؟
⇔⇔⇔⇔

اشعار زیبا برای دوست داشتن

آنقدر که بودن تو را می‌خواهم،
بودن خود را نمی‌خواهم
چقدر زیباست این عشق؛
محو تو شدن را دوست دارم

شعر های زیبا برای دوست داشتن

دوستت دارم چون دوست داشتنَ‌ت حال می‌دهد
خوب است، کیف می‌دهد
چون موهایَ‌ت ناز بر شانه‌ات می‌افتد
می‌رقصد! در باد وِل می‌شود وُ می‌رقصم!
چون خنده‌هایِ تو جان است
⇔⇔⇔⇔

شعر زیبا دوست داشتن

«دوستت دارم» را
من دلاویزترین شعر جهان یافته‌ام
این گل سرخ من است
دامنی پر کن از این گل که دهی هدیه به خلق
که بری خانه دشمن
که فشانی بر دوست،
راز خوشبختی هرکس به پراکندن اوست!
⇔⇔⇔⇔

شعر زیبا دوست داشتنی

تو
هیچ‌وقت نمی‌توانی
به اندازه‌ای که دلتنگ آدم‌ها می‌شوی،
عاشقشان باشی

شعر زیبای دوست داشتن

هیچ وقت به دنبال عشق،
محبت و یا توجه کسی ندوید
ارزش عشق به این است
که آزادانه به کسی هدیه شود
⇔⇔⇔⇔

شعر زیبای دوست داشتنی

در من
دیوانه ای جا مانده
که دست از
دوست داشتنت بر نمی‌دارد!
⇔⇔⇔⇔

شعرهای زیبا دوست داشتنی

نگه داشتن یاد کسی
تو قلب خیلی آسونه.
اما اینکه تو قلب کسی خودتو نگه داری
مشکله همیشه قدر قلبی رو بدون
که تو رو توش نگه داشته

شعری زیبا برای دوست داشتن

چه دروغ بزرگیست
که اینجا شهر پر جمعیتی ست!
تو که نیستی
اینجا هم خالی از آدم است…
⇔⇔⇔⇔

اشعار زیبا برای دوست داشتن

دوست داشتنت زیبا ترین حس دنیاست…
برای دوست داشتنت نیازی به اجازه ی پدرم نیست…
و نه حتی تایید مادرم…
⇔⇔⇔⇔

شعر های زیبا برای دوست داشتن

کسی را که دوستش داری، آزادش بگذار؛
اگر قسمت تو باشد بر می گردد، وگرنه بدان
که از اول مال تو نبوده است.ازدواج همیشه
آنگونه که می پندارید، نتیجه عشق نیست.

شعر زیبا دوست داشتن

دیگه نمى خوام به چیزایى که ندارم
 فکر کنم
مثل نداشتن تو
مى خوام
به چیزایى که هنوز دارم فکر کنم
مثل دوست داشتن تو
⇔⇔⇔⇔

شعر زیبا دوست داشتنی

زن بودم
پای دوست داشتنت ایستادم.
مرد نبودی
شکستم،
فرو ریختم
و سال‌هاست
که ایستاده مرده ام!
⇔⇔⇔⇔

شعر زیبای دوست داشتن

دوست داشتنت
به روییدن ستاره بر سنگ می ماند،
به چیدن انگور از مزارع ماه،
همان قدر دور،
همان گونه بی فرجام!

شعر زیبای دوست داشتنی

وقتی عاشقان بی‌ریا
و آدم‌های خوب زندگی‌مان را می‌پیچانیم،
این پیچ زندگی خودمان است
که هرز خواهد شد

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد نماز ، جمعه و جماعت خواندن و نماز کودکانه و ریا از مولانا

تعبیر خواب بهم خوردن نامزدی ؛ معنی بهم خوردن نامزدی در خواب ما چیست

شعر در مورد طلوع خورشید ، طلوع صبح از سعدی و مولانا