شعر تولد مادر زن ، پیامک مادر زن به داماد + تبریک تولد مادرزن به دامادش

شعر تولد مادر زن

شعر تولد مادر زن ، پیامک مادر زن به داماد + تبریک تولد مادرزن به دامادش
شعر تولد مادر زن ، پیامک مادر زن به داماد + تبریک تولد مادرزن به دامادش همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر تولد مادر زن

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،
شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت
امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند
و من در اوج عشق
خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر برای تولد مادر زن

آفتابی طلوع میکند
و با طلوع آن جهان رنگ تازه ای
به خود میگیرد
تولدت مبارک باشد

شعر در وصف تولد مادر زن

“بهترین دوست من”
شیرین تر از کیک است
و پر حرارت تر از یک شمع و
امروز روز تولدش است
تولدت مبارک دوست خوبم!
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد مادر زن

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن
من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم
تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر تولد مادر زن

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات
همواره پر از محصول
موفقیت و بردباری باشد

شعر برای تولد مادر زن

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم
چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟
فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر در وصف تولد مادر زن

در شب زیبای میلادت
تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم
چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد مادر زن

می گویند آغاز نو شدن
آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو
سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک

شعر تولد مادر زن

امروز سالروز گزینش زمین
اختیار و انتخاب
و نفی بهشت بی دردی
از جانب شماست.
این انتخاب بر شما فرخنده باد . . .
⇔⇔⇔⇔

شعر برای تولد مادر زن

زندگیت را با لبخند هایت
نگاه کن نه با اشکهایت
سالهای عمرت با با دوستانت بشمار
نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت
تولدت مبارک دوست خوبم
⇔⇔⇔⇔

شعر در وصف تولد مادر زن

روز تولدت بهترین روز عمرم است
روزی که باتپش های تند تند قلبت
شروع به زندگی کردی و نام تو درقلبم رویید.
بهترینم تولدت مبارک

تبریک تولد مادر زن

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد
و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
⇔⇔⇔⇔

شعر تولد مادر زن

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .
⇔⇔⇔⇔

شعر برای تولد مادر زن

من در قلبم
جایگاه ویژه ای برایت دارم –
و هر روز که در کنار هم می گذرانیم
کمی بزرگتر می شود.
تولدت مبارک

شعر در وصف تولد مادر زن

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و می گویم :
تولدت مبارک بهترینم

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد نماز ، جمعه و جماعت خواندن و نماز کودکانه و ریا از مولانا

تعبیر خواب بهم خوردن نامزدی ؛ معنی بهم خوردن نامزدی در خواب ما چیست

شعر در مورد طلوع خورشید ، طلوع صبح از سعدی و مولانا