متن نوشته شکوفه های بهاری ، متن کوتاه عاشقانه بهاری و فصل بهار

متن نوشته شکوفه های بهاری

متن نوشته شکوفه های بهاری ، متن کوتاه عاشقانه بهاری و فصل بهار
متن نوشته شکوفه های بهاری ، متن کوتاه عاشقانه بهاری و فصل بهار همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن نوشته شکوفه های بهاری

دوست می دارم در تو
بوی خوش را و نه شکوفه را
نبض را و نه جسم را
وزش آرام باد را
در میان شاخه هایت
و نه شاخه های خشک را
⇔⇔⇔⇔

متن شکوفه های بهاری

به دیدارم بشتاب
این شکوفه ها به همان سرعتی
که باز می شوند فرو می ریزند
هستی این جهان بر پایداری
شبنم می ماند بر گلبرگ

نوشته شکوفه های بهاری

در این هوایِ بهاری،
شدم دوباره هوایی
بهار می‌رسد، اما…
بهارِ من! تو کجایی؟!
⇔⇔⇔⇔

متن نوشته شکوفه های بهاری

اگر تو امتداد بهار نیستی
پس این شکوفه‌های قلبم را از چه دارم
ببین چگونه عطر تن‌ت باران می‌شود
و من با بوی تو خلوت می‌کنم
اگر تو امتداد بهار نیستی این پرنده چه می‌گوید
دارد دور قلبم می‌چرخد زمین می‌خورد بال‌ می‌زند
قلبم تند می‌کوبد و من می‌ترسم بگویم دوستت دارم
می‌ترسم زیاد به تو فکر کنم
می‌ترسم نامت را روی کاغذ بنویسم…
⇔⇔⇔⇔

متن شکوفه های بهاری

آدمی نیست
که عاشق نشود
فصل بهار وای از آن سال
که بی یار بهارش برسد…

نوشته شکوفه های بهاری

از غروبی که
سایه ام را کاشته ام
هیچ شکوفه ای
طعم بوسه خورشید را
نچشیده است
⇔⇔⇔⇔

متن نوشته شکوفه های بهاری

کاش یکبار هم
ما شکوفه میدادیم،
ما که اینهمه
هَرَس شده ایم…
⇔⇔⇔⇔

متن شکوفه های بهاری

حاصل بوسه های تو
اکنون منم
شعری که از شکوفه های بهاری سنگین است
و سر به سجده بر آب فرود آورده
دعا می خواند

نوشته شکوفه های بهاری

من
بهار میشوم
تو با لبهات بر تنم
شکوفه بزن ……
⇔⇔⇔⇔

متن نوشته شکوفه های بهاری

بوی شکوفه‌های گیلاس
انبه‌های طلایی
خاک باران خورده
و بوی تن تو…
با این‌ها می‌توان چهار فصل زندگی کرد
⇔⇔⇔⇔

متن شکوفه های بهاری

بیا
و معجزه باش؛
مگر بهار
جز آمدن
چه کار می‌کند؟

نوشته شکوفه های بهاری

چیزی بگو مثل بهار مثلا شکوفه کن
و یا ببار مانند رحمتی بر درونم
یا رنگین کمان باش و روحم را در آغوش بگیر
چیزی بگو فراتر از حرف باشد
جانم را لمس کند
چیزی بگو مثلا کنارت هستم
⇔⇔⇔⇔

متن نوشته شکوفه های بهاری

دست‌اَش را بگیر
نیفتند برگ‌هاش
شاید این درخت
بهار می‌خواهد دل‌اَش!
⇔⇔⇔⇔

متن شکوفه های بهاری

صدای خنده های تو
افتادن تکه های یخ است
در لیوان بهار نارنج! بخند …
می خواهم گلویی تازه کنم

نوشته شکوفه های بهاری

تو اگر
بهار را صدا کنی
‎می آید ‎حتی اگر دلش ‎جا مانده باشد
میان برف‌ ها

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد نماز ، جمعه و جماعت خواندن و نماز کودکانه و ریا از مولانا

تعبیر خواب بهم خوردن نامزدی ؛ معنی بهم خوردن نامزدی در خواب ما چیست

شعر در مورد طلوع خورشید ، طلوع صبح از سعدی و مولانا