متن زیبا برای پسر جوانم ، جملات زیبا و سنگین برای فرزند پسر + پسرونه قشنگ

متن زیبا برای پسر جوانم

متن زیبا برای پسر جوانم ، جملات زیبا و سنگین برای فرزند پسر + پسرونه قشنگ
متن زیبا برای پسر جوانم ، جملات زیبا و سنگین برای فرزند پسر + پسرونه قشنگ همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن زیبا برای پسر جوانم

سلام پسر دلبندم
سلام نازنینم
سلام عزیزدلم
امشب خواب بر چشمانم حرام است
و اشک مهمان آن…
گلم خیلی دلتنگتم…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای پسر جوان

امیدواریم
هرروز برایت رویایی باشد
در دست
نه دوردست
عشقی باشد
در دل نه در سر
و علتی باشد برای زندگی
نه روز مره گی

متن زیبا برای تولد پسر جوانم

هرچقدر بزرگ میشوی
باز هم همان کوچک مردی
که در قصه ها
به نبردی نابرابر تن میدهی
با شمشیری که نمیبُرد
با نیزه ای که نمیکُشد
و سپری که زنده نگه ات میدارد
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد پسر جوان

پسرم
روشنی نور دوچشمان منی
دوست دارم بهترین هدیه ای
از جانب یزدان منی
دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا براى پسر جوان

خدا وقتی تو را افرید؛
ب اَحسن الحالِ من فکر میکرد.
ب اینکه چطور یکنفر را انقدر خوشبخت کند
ک هر روزش عید باشد
خدا تو را باعث هـــر بهار من افرید
باعث هـــزار سال شکوفه دادنم..

متن زیبا برای فرزند پسر جوان

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم
که فرزندی چون تو دارم.
و از خدای خویش بیش از همیشه
سپاسگزار وجود نازنینت هستم.
همیشه باش. همینقدر نزدیک.
همینطور مهربان. همین‌اندازه ستودنی…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای سنگ قبر پسر جوان

داری مرد می شی …
داری قد می کشی و
من دارم لحظه های مرد شدنت را
می بینم.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره پسر جوان

میخواهم به خورشید بفهمانم
تو پر نورتری تو زیبا تری
به دنیا بفهمانم تو برای من
از هر چیز دیگر مهم تری

متن زیبا در مورد پسر جوان

دلبندم می‌خواهم در آغوشم بفشارمت
و به چشمان مهربان و زیبایت چشم بدوزم
تا شاید بتوانم ذره‌ای از دلتنگی‌ام را بکاهم،
تا شاید کمی از احساسم را بفهمی،
شاید کمی حس کنی که چقدر دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای سنگ قبر دختر جوان

پسر دلبندم،
باز شبی دیگر و بی‌تابی دیگر
مرا فراگرفته است.
هر روز بیشتر از روز قبل می‌فهمم
که چه لذت توأم با دردی دارد این مادر شدن.
این حس مادرانه
هیچ منطق و زبانی سرش نمی‌شود.
وقتی طغیان می‌کن
د دیگر نمی‌توان آن را آرام نمود.
هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد.
هیچ دارویی تسکین‌دهنده آن نمی‌باشد.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای پسر جوانم

پسرم, عزیزترینم
وقتی که می روی،
یک چیزهایی را جا می گذاری که من نمی دانم با آنها چه کنم
بوی تنت همه جا را فراگرفته و من به دنبال صاحب آن می گردم
لباسهایت را که برای شستن می گذارم
وسایلت را که یادت رفته سرجایشان بگذاری
آثار شیطنتهایت را
جای نشستن و خوابیدنت را
حرفهای دلنشین ات را
مهربانی هایت را
و من
و من نمی دانم
با همه ی اینها چه کنم تا هفته ی دیگر …

متن زیبا برای پسر جوان

سلام دلبندم نمی دانم این روزها را چگونه طی کردم
و چطور شد که گذر زمان را احساس نکردم.
عزیزکم خوشحالم که تو نیز از کنار من بودن حس خوبی داری؛
خوشحالم که توانستیم روزهای قشنگی را
در کنار هم سپری کنیم.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد پسر جوانم

پسرم
تو وارث زیبایی خدایی؛
زیبایی ات دنیایم را زیر و رو کرده
و پاکی ات آرامش جانِ من است
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد پسر جوان

پسرم
تو از آسمانها آمده ای
و اینجا زمین است
زمین گاهی سرد است
خشک است
تلخ است
اما نترس و نگران نباش
برایت بهشتی میسازم
شبیه جایی که از آن آمدی.

متن زیبا براى پسر جوان

گل پسرم
جگرگوشه ام
شاید برای همه مرد شده باشی
اما من تو را بچه ام میدانم وصدا میزنم
و نمیدانی وقتی صدایت میزنم
چه قندی در دلم آب میشود
جانان من
تو شیرین ترین ثمره زندگی منی

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد نماز ، جمعه و جماعت خواندن و نماز کودکانه و ریا از مولانا

تعبیر خواب بهم خوردن نامزدی ؛ معنی بهم خوردن نامزدی در خواب ما چیست

شعر در مورد طلوع خورشید ، طلوع صبح از سعدی و مولانا